Доставка, замяна и връщане

Доставката се извършва експресно с куриерска фирма Спиди в рамките на 24 часа след потвърждение на поръчката, когато тя е направена в делничен ден. Поръчки, постъпили след 15 часа в петък се обработват следващия понеделник. Възможно е поръчка постъпила в петък след 15 часа да бъде доставена в събота, но само до офис на Спиди и след изрично искане от страна на Потребителя. Най-късният час, в който можем да изпратим поръчка е 17.00 часа в делнични дни. Доставката до офис на Спиди винаги е в по-ранен час. Когато доставката е до адрес на Потребителя, разносът се извършва по график на куриерската фирма и ние не може да го контролираме. Ако имате нужда от бърза доставка, можете да ни позвъните на тел. 0882044228 и ще направим всичко възможно да получите пратката си възможно най-скоро.

Всеки Потребител има право да върне или да замени поръчана стока, без да посочва причини за това. Срокът за упражняване правото на отказ е 14 дни считано от от датата на доставка. Транспортните разходите за връщане на пратка, независимо дали се касае за замяна или отказ от договор, са за сметка на Потребителя.

Адрес за връщане на пратка: гр. Варна, бул. Сливница 185, Делта Планет Варна, ет. 1, м-н Brums Milano; тел. 0882044228

Внимание: Въпреки, че не сте длъжни да давате обяснение за причината за връщане, ще се радваме да го направите, тъй като за нас мнението на клиента е от първостепенно значение. Важно е да имаме обратна връзка за да можем да подобрим качеството на обслужване.

За да упражни правото си на замяна и/или връщане, потребителят трябва да уведоми Е-магазина, като попълни формуляра по-долу.

Потребителят има правото да изиска:

  • Замяна на върнатия артикул с друг и/или замяна на размер;
  • Възстановяване на заплатена сума;
  • Получаване на ваучер под формата на промокод на стойност равна на стойността на върнатия артикул или артикули;

Е-магазинът ще изпрати съобщение за потвърждение на получаването на заявка за замяна/връщане. Върнатата стока, трябва да е съхранявана внимателно, да е с ненарушени етикеция, качество и оригинална опаковка, и без следи от носене (ползване), пране гладене, да няма необичайни миризми и т.н. При замяна, новият размер на артикула се изпраща на клиента след като вече закупеният бъде върнат.

При замяна и/или връщане, както и при рекламация върнатата пратка задължително трябва да съдържа придружаващите документи, т.е. 

  • Когато пратката е изпратена с наложен платеж - Касовия бон, издаден от търговеца;
  • Когато пратката е изпратена с ППП /пощенски паричен превод/ - товарителницета от Спиди АД, която избълнява ролята на Касов Бон, по смисъла на Наредба 18.

В случай на отказ от договора (окончателно върнат артикул), официалният срок за възстановяване на заплатената сума по банков път е 14 дни от получаване на върнатия артикул, на посочения от търговеца адрес, но ние правим всичко възможно да възстановим заплатената от Вас сума в рамките на 2 работни дни! Възстановява се действително заплатената от Потребителя сума за стоката, без в тази сума да се включва стойността на разходите за транспорт. Ако Потребителят е изпратил стоката, обект на връщане/замяна чрез куриерска услуга за сметка на Търговеца, то Търговецът приспада стойността на тази куриерска услуга от общата сума обект на възстановяване. Потребителят трябва вярно и точно да заяви банковата сметка, по която желае да му бъде възстановена заплатената сума. Търговецът не носи отговорност при грешка на потребителя в IBAN-a на сметката, по която желае да му бъде възстановена сумата. Търговецът има правото да откаже да приеме отказа от договора ако върнатата стока не е в първоначалния си вид – с етикет, без следи от носене, пране, гладене и т.н.

Потребителят носи отговорност към Доставчика за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране!  

Потребителят има право да предяви рекламацията при дефект или скрит недостатък на стоката и след изтичане на 14-дневния срок за замяна или връщане. При установен дефект всички куриерски разходи, направени от потребителя за връщането й на търговеца, се възстановяват от последния.Потребителят не може да оспори съответствието на потребителската стока с договора за продажбата ѝ, когато при сключването на договора е знаел или е могъл да не знае за несъответствието.

* Бельо и чорапи и чорапогащници не подлежат на замяна поради хигиенни причини.

Сравнение на продукти